REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formatyartykuł
Pokaż artykuł
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formaty
W I połowie 2022 roku w Polsce oddano do użytku blisko 110 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego 19 tys. mkw. stanowiły rozbudowy. Tym samym odnotowano najniższą półroczną podaż od pięciu lat. Dominującą pozycję wśród nowych inwestycji zajmują parki handlowe w małych miastach i prognozy na kolejne miesiące nie wróżą zmiany tego trendu.
MDC2 Park Gliwiceinwestycja
Pokaż inwestycję
MDC2 Park Gliwice
Gliwice, Pszczyńska
[łódzkie] PTB Nickel wybuduje pod Łodzią innowacyjny park naukowo-technologicznyartykuł
Pokaż artykuł
[łódzkie] PTB Nickel wybuduje pod Łodzią innowacyjny park naukowo-technologiczny
W marcu br. PTB Nickel zostało generalnym wykonawcą kolejnej inwestycji spółki Eureka Technology Par...
Platinium Business Park Iinwestycja
Pokaż inwestycję
Platinium Business Park I
Warszawa, Mokotów, Domaniewska 44A
dostępna powierzchnia
2032 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.50
Platinium Business Park IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Platinium Business Park II
Warszawa, Mokotów, Domaniewska 44A
dostępna powierzchnia
1331 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.50
Platinium Business Park IIIinwestycja
Pokaż inwestycję
Platinium Business Park III
Warszawa, Mokotów, Domaniewska 44A
dostępna powierzchnia
3163 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.50
Platinium Business Park IVinwestycja
Pokaż inwestycję
Platinium Business Park IV
Warszawa, Mokotów, Domaniewska 44A
dostępna powierzchnia
4798 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.50
Platinium Business Park Vinwestycja
Pokaż inwestycję
Platinium Business Park V
Warszawa, Mokotów, Domaniewska 44A
dostępna powierzchnia
1002 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.50
[Lublin] Park na Górkach Czechowskichinwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] Park na Górkach Czechowskich
Lublin
Jerozolimskie Business Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Jerozolimskie Business Park
Warszawa, Wola, Jerozolimskie 146
całkowita powierzchnia
2536 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
13.50
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Nowa Wieś Wrocławska] Panattoni Park Wrocław IV
Park Lotników Polskichinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Lotników Polskich
Kraków, Park Lotników Polskich
[Warszawa] Park Laneinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Park Lane
Warszawa, Śródmieście, Podchorążych 83
[Łódź] Central Park Apartments IIinwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Central Park Apartments II
Łódź, Śródmieście, Gdańska 141a
Wilanów Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Wilanów Park
Warszawa, Wilanów, Uprawna
Długosza Business Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Długosza Business Park
Wrocław, Psie Pole, Jana Długosza 48-60
dostępna powierzchnia
2006 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
11.50
Panattoni Park Tricity East Iinwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Tricity East I
Gdańsk, Michałki
Park Handlowy Kłodzkoinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Handlowy Kłodzko
Kłodzko, Letnia
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA